+97145401215

Kurumsal

Vize

Genel Bilgiler

Duyurular

Randevu Oluştur

>
Randevu Oluştur
  • Premium Lounge Hizmeti

Randevu Oluştur

Randevu Oluştur

Türkiye Vize Başvuru Sahipleri için Önemli Bilgilendirme


   1. Randevu Alma

 • Türkiye vizesi başvurusunda bulunmak isteyen tüm başvuru sahiplerinin resmi web sitesi üzerinden online randevu almaları gerekmektedir.
   • Vize başvuruları yalnızca önceden alınmış bir randevu ile kabul edilir. Müsaitlik durumuna bağlı olarak, randevusuz başvurular istisnai olarak kabul edilebilir.

•Türk vatandaşlarının birinci derece yakınları (anne, baba, çocuk vb.) ve ev hizmetlileri, vize başvuru saatleri içerisinde online randevu almaksızın başvuru yapabilirler.


   2. Vize Ücreti Ödeme

   • Vize ücreti, başvuru esnasında Vize Başvuru Merkezi'nde nakit veya kart ile ödenmelidir.


   3. Önceden Başvuru & Randevu Yoğunluğu

   • Başvuru sahipleri, seyahat tarihlerinden en fazla 60 gün öncesine kadar Dubai ve Abu Dhabi Vize Başvuru Merkezleri’nden Türkiye vizesine başvurabilirler.
   • Randevular yoğun talep görmektedir. Seyahatinize uygun tarihte sıkıntı yaşamamak adına randevunuzu erken almanız tavsiye edilir.


   4. Bireysel Randevular

   • Her başvuru sahibi ayrı randevu almalı ve bireysel başvuru yapmalıdır.
      Örneğin: 5 kişilik bir aile 5 ayrı randevu almalıdır.


   5. BAE Oturum Vizesine Göre Başvuru Lokasyonu

 • Aşağıdaki bölgelerde oturum vizesi bulunanlar Dubai Vize Başvuru Merkezi’ne başvurmalıdır: Dubai, Sharjah, Ras Al Khaimah, Ajman, Umm Al-Quwain veya Fujairah.
 • Abu Dhabi veya Al Ain’de oturumu olanlar Abu Dhabi Vize Başvuru Merkezi’ne başvurmalıdır.
  


   6. Randevu Türleri ve Ek Ücretler

   • Prime Time Randevuları: Ek 200 AED ücret uygulanır.
   • Premium Hizmet Randevuları: Ek 463 AED ücret uygulanır.
   • Platinum Lounge gibi diğer özel hizmetlerde de ek ücretler olabilir.
     Ödeme denemesi başarısız olursa, yeni bir randevu ancak 1 saat sonra alınabilir.
 

   7. Randevu Yeniden Planlama Politikası

   • Başvuru sahipleri, planlanan randevu tarihinden en az 2 iş günü önce olmak kaydıyla randevularını en fazla 2 kez değiştirebilir.
   • Bu limitin aşılması durumunda yeni randevu olarak değerlendirilir ve yeniden hizmet ücreti alınır.

   8. İptal ve İade Edilmeyen Hizmet Ücretleri Politikası
       Aşağıdaki durumlarda hizmet ücretleri iade edilmez:
             a. Randevuya Katılmama:
   • Belirtilen gün ve saatte randevuya katılmamanız durumunda, randevunuz kaçırılmış sayılır ve hizmet ücreti iade edilmez.
   • Ayrıca, yanlış Vize Başvuru Merkezi seçilmesi durumunda da ücret iade edilmez.
              b. Geç Gelme:
   • Geç kalmanız ve başvuru merkezinin sizi aynı gün içinde kabul edememesi durumunda da randevunuz kaçırılmış sayılır ve ücret iade edilmez.
              c. Eksik Başvuru
   • Başvurunuz eksikse veya resmi kurallara/evraklara uygun değilse ve bu nedenle başvuru kabul edilemiyorsa, hizmet ücreti iade edilmez. Belgelerin eksiksiz şekilde hazırlanmasından başvuru sahibi sorumludur.

              d. Geç İptal:
   • Randevunuzu yalnızca randevu tarihinden 2 gün öncesine kadar iptal edebilirsiniz. Bu süreden sonra yapılan iptallerde hizmet ücreti iade edilmez.

 

     9. Vize İşlem Süreleri

   • Tüm işlem süreleri tahminidir ve değişkenlik gösterebilir. Elçilik veya Konsolosluk prosedürleri ve zamanlamalarına tabidir, bu süreçler Vize Başvuru Merkezi’nin  kontrolününde değildir.
   • İşlem süresindeki gecikmeler hizmet ücreti iadesi için geçerli neden sayılmaz.

 

   10. İade Uygunluk Şartları

   • Başvuru sahibinin iade uygunluk kriterlerini karşılamaması durumunda, Gateway International geri ödeme talebini tamamen kendi takdirine bağlı olarak reddetme hakkını saklı tutar.
 


+97145401215

©Gateway International Vize Ve Danişmanlik Hizmetleri A.Ş. 2022. Tüm hakları saklıdır.